maandag 1 februari 2016

Puur geluk!

Off with the old, on with the new!

Ja lieve allemaal, jullie zien het goed: de L is van mijn dekje! 
Afgelopen vrijdag 29 januari, ben ik geslaagd als ADL-assistentiehond! 

Baasje vond het wel spannend hoor, het hele examen, maar ik niet. Nee joh, ben je gek, ik wist heel goed dat ik het heus wel kan allemaal! 
We kregen visite van mevrouw Erika, die deze keer meneer Joop had meegenomen. 
Toen ze aankwamen, waren baasje en ik net buiten plas aan het doen, dus uiteraard kroop ik meteen even in de auto van mevrouw Erika. Auto's zijn sowieso leuk natuurlijk, en die van mevrouw Erika helemaal want die ruikt zo lekker naar heel veel andere hondjes! 
Na een blije begroeting gingen we naar binnen, waar ik meteen al mocht laten zien hoe ik baasjes jas en wanten help uittrekken. Ik kreeg meteen al een score van 4/4, en blijkbaar was het examen dus al begonnen! 
Ik heb al mijn taken een voor een keurig en enthousiast uitgevoerd. Ik geniet er altijd erg van om baasje te helpen, en dat laat ik duidelijk merken door veel 'geklets' en zo nu en dan een beetje gebrom. 
Dat vond vooral meneer Joop erg lollig, die moest de hele tijd om mij lachen! 
Mevrouw Erika was mijn geklets al gewend en wrong zich in allerlei bochten om al mijn acties leuk op video te krijgen. Dat vond ik erg interessant! Heb een paar keer heel geboeid staan toekijken. 

En toen was het zomaar opeens voorbij: mevrouw Erika en meneer Joop feliciteerden baasje en gaven mij een aai, en baasje knuffelde mij heel hard en vertelde me hoe trots ze op me is. Dat wist ik natuurlijk al, maar het is altijd heel leuk om te horen! Dus gaf ik baasje veel lekkere natte kusjes, en kwispelde heel hard! 

Kroelen met baasje, wat een heerlijkheid!

Vandaag was mijn scoreformulier in de mail, en het blijkt dat ik op 10/11 punten de hoogste score gehaald heb, en op 1/11 de op een na hoogste. 
Ben ik geen gigantische knapperd?! 

Natuurlijk gingen we zaterdag meteen naar ome Niels, tante Mellie en ome Snow om het te vieren. We zijn daar twee nachtjes blijven slapen, wat erg leuk en gezellig was! 
Ik heb meegegeten van ome Snow z'n verse vleesmaaltijden, en dat was toch lekker! Ik had het heel snel op, en hoefde daarna geeneens harde boeren te laten, wat ik na een bak brokjes wel altijd moet. Baasje overweegt om mij vaker vers te gaan voeren, misschien wel altijd! Is dat even boffen! 

Een paar leuke nieuwe foto's van mij en die lieve ome Snow: 

Selfie time!

Gedwongen knuffelen is ook gezellig 

Even samen iemand bellen ;-)

Aanstaande donderdag moeten baasje en ik weer naar het revalidatiecentrum in Zutphen. Dan krijgt baasje de uitslag van de observatie en hoort dan ook meteen of ze verder in behandeling mag komen. 
En natuurlijk mag ik dan weer mee! Dat is zo fijn: bij Klimmendaal doet niemand er moeilijk over dat ik mee ben, en vragen ze zelfs bezorgd waar ik ben en of alles wel goed met me gaat als ik eens een keertje niet mee ben. Complimenten voor Klimmendaal dus! 

Veel lieve neusjes van Happy 


1 opmerking:

  1. Wow, van harte proficiat Happy! En je baasje ook natuurlijk! Een topteam zijn jullie!

    BeantwoordenVerwijderen