donderdag 5 februari 2015

So much to learn, so little time...!

Ha allemaal!

Eindelijk weer een update van mij. Lang geleden, dus bereid je voor op veel leuk nieuws, en veel mooie foto's!

De afgelopen tijd hebben vrouwtje en ik veel tijd doorgebracht bij tante Mellie en ome Snow (hulphondsnow.blogspot.nl). Ze hadden veel aan hun hoofd, en dus hadden ze ons nodig.
Zoals jullie weten, moesten ome Snow en ik in het begin erg aan elkaar wennen. Maar voor dat wennen hebben we nu heel mooi veel tijd gehad! We zijn allebei erg gevoelige honden, en dus vinden we het soms nog wel moeilijk om niet te reageren op elkaars stress.
Maar inmiddels kunnen we erg dicht bij elkaar zijn zonder spanning, hoewel ome Snow mij nog wel een klein beetje spannender vindt dan ik hem, en soms spelen we zelfs al met elkaar! Tante Mellie heeft een heel fijne grote tuin, en steeds vaker lopen we dan lekker achter elkaar aan te snuffelen en te rennen.
Hier wat mooie foto's van ome Snow en mij.

Samen wachten op tante Mellie die op het toilet was.

Op de bank bij tante Roosje, voor het eerst kroelen met elkaar!

Check mijn ondeugende tongetje! :D

En soms pik ik gewoon zijn mand in... Past precies, toch? :)

Als vrouwtje naar de wc moet, treft ze bij terugkomst vaak twee vriendjes op wacht aan...

Naast kroelen met ome Snowtje heb ik ook steeds beter geleerd om te kroelen met mensen:

Tante Jus bijvoorbeeld, die ik hier pas voor het eerst zag!


En natuurlijk tante Raissie, die mij telkens kusjes geeft en dreigt dat ze me gaat ontvoeren...

... en die prachtige staartjes maakt bij mij!
Snappen jullie waarom iedereen zo hard moest lachen toen ze mij zo zagen...? Ik ben toch een supermooi meisje zo?!

Naast al die nieuwe ervaringen geniet ik ook nog steeds enorm van lekker op de bank liggen, dicht bij vrouwtje, en knuffeltjes krijgen en kusjes geven.
Vrouwtje en ik groeien steeds dichter naar elkaar toe. Dat zegt vrouwtje, en als ik zou kunnen praten zou ik het ook zeggen. Vrouwtje zegt telkens: 'Ik houd zo belachelijk veel van jou', dan krijg ik een knuffeltje, en dan geef ik haar mijn warme blik en een neusje.

Hoorde ik daar nou iets...? Moet ik je beschermen vrouwtje?

Vrouwtjes haakwerkje bewaken.

Stiekem ben ik best een baby'tje...

Een van mijn favoriete plekjes: lekker warm tussen vrouwtjes benen.

Mooi slaapkopje!

Of lekker ijsjes eten samen met vrouwtje!

Ook heb ik de afgelopen weken genoten van iets nieuws: sneeuw!! Wat was dat raar zeg, ik werd wakker en wilde naar buiten lopen om mijn ochtendplasje te doen, en toen lag er ineens allemaal wit spul op de grond! Ik wist niet wat het was, dus tilde ik voor alle zekerheid mijn pootjes maar heel hoog op bij elke stap. Daar moest vrouwtje erg om lachen, en ik vind het leuk als vrouwtje lacht, dus ging ik allemaal mooie blije dansjes doen. Zo hebben we samen erg genoten!


Naast alle leuke en spannende nieuwe dingen, waar ik natuurlijk al heel veel van leer en waar ik steeds een stukje dapperder (en brutaler, en ondeugender) van word, leer ik natuurlijk ook nog steeds dingen van de training van BultersMekke. Zo kan ik inmiddels al steeds beter braaf meelopen naast de rolstoel zonder heel hard aan de riem te trekken, ik kan bijvoorbeeld bij de kassa rustig gaan liggen en blijven wachten als vrouwtje betaalt, én... ik kan deuren open duwen!
Helaas is dat een beetje lastig om op een foto te zetten, ik beloof dat we er een keer een filmpje van maken en dat dan met jullie delen.
Wel heb ik een mooie foto van de keer dat ik met vrouwtje mee mocht naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken:


Over ondeugend gesproken...
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, houd ik erg van kluifjes. Alleen bleek twee weken terug dat ik eigenlijk het meest gek ben op de kluifjes van ome Snow... En de echte grap is dat hij me gewoon laat begaan: hij pakt het niet eens terug af! Dus maak ik daar best een beetje misbruik van...


Tenslotte nog een paar leuke en mooie foto's van mij:




Nou, dat was een lang verhaal toch? Belofte maakt schuld!

Tot de volgende keer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten