zondag 28 september 2014

Week 3: logeren

Hallo allemaal!

Vandaag schrijf ik een beetje een kortere update dan jullie van me gewend zijn.
Ik ben namelijk afgelopen week uit logeren geweest, omdat vrouwtje weg moest.
Ik heb het daar ontzettend leuk gehad! Er was een andere hond waar ik heel graag mee speelde, en samen hebben we de kat, die daar ook woonde, het hele huis door gejaagd!
Katten zijn sowieso leuk, ze rennen zo geinig weg. En dan kun je er zo lollig achteraan!


Donderdag maakte mijn logeermevrouw deze mooie foto van me. Was nog wel lastig, want als er een camera in de buurt is, leg ik vaak mijn oortjes plat. Maar als ze me dan lief roepen, dan moet ik natuurlijk wel luisteren (ik ben tenslotte een goed opgevoed hondje), en dan komen mijn oortjes toch omhoog. En dan heb je zomaar een erg mooie foto van mij!

Vanmiddag kwam vrouwtje mij weer ophalen. Eerst moest ik een stuk in de auto met mijn logeermeneer, We gingen een andere hond ophalen. Die moest achterin in de bench, en ik mocht voorin op de passagiersstoel!
Die andere hond was wel interessant, maar stiekem was ik best trots dat ik 'los' voorin mocht.
Toen reden we een parkeerplaats op, en toen was daar ineens mijn vrouwtje!
Dat was leuk!!
Ik mocht naast vrouwtje in de auto (helaas mocht ik alweer niet op schoot), en we gingen weer een heel eind rijden. Ik was heel erg braaf, zei vrouwtje: ik snuffelde en draaide wel veel, maar ik heb helemaal niet gepiept. Vrouwtje heeft me de hele tijd onderweg geaaid en lief tegen me gepraat, dat was heel leuk. Ik wilde graag op haar schoot klimmen, maar ze had een kortere lijn aan mijn tuigje vast gemaakt, zodat dat niet paste. Toen ging ik maar op de passagiersstoel liggen. Het is niet anders...
En toen waren we ineens bij huisje. Dat was leuk! Ik wist het allemaal nog, en ik wilde meteen heel braaf naar binnen.
Maar toen was ik wel moe, hoor. Even snel wat drinken (ik had van moeheid niet eens zoveel zin in een lekkertje, maar ik heb wel een mooie poot gegeven aan vrouwtje), en toen gauw lekker liggen en slapen. Op mijn eigen plekje!
En blijkbaar deed ik dat heel lief, want vrouwtje heeft er deze video van gemaakt:


Nou, nu ga ik snel lekker slapen. Tot volgend weekend, lieve volgmensen!

Pootjes,
Happy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten